به روزترین نرم افزار خیریه

خلاصه
1403/04/30

نرم افزار خیریه سرو یک ابزار جامع برای مدیریت هزینه‌های موسسات خیریه است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تمامی هزینه‌های مختلف موسسه را به‌صورت دقیق ثبت و پیگیری کنید. هزینه‌هایی مانند آب، برق، گاز، تلفن و سایر هزینه‌های جاری را می‌توانید به‌راحتی



نرم افزار خیریه سرو یک ابزار جامع برای مدیریت هزینه‌های موسسات خیریه است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تمامی هزینه‌های مختلف موسسه را به‌صورت دقیق ثبت و پیگیری کنید. هزینه‌هایی مانند آب، برق، گاز، تلفن و سایر هزینه‌های جاری را می‌توانید به‌راحتی در این سیستم ثبت کنید و در صورت وجود هزینه جدید، آن را به سیستم اضافه نمایید. این نرم افزار دارای یک داشبورد مدیریتی کارآمد است که به شما اجازه می‌دهد تا تمامی اطلاعات مهم و عملکردهای موسسه خیریه خود را در یک نگاه مشاهده کنید. از طریق این داشبورد، شما می‌توانید به سرعت و به‌طور موثر تصمیم‌گیری کنید و اطلاعات کلیدی مانند میزان کمک‌های دریافتی، هزینه‌های جاری، و گزارش‌های مختلف را بررسی کنید. این قابلیت‌ها به شما کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری بر منابع مالی و عملکرد موسسه خیریه خود داشته باشید.

به شما تبریک می گوییم، دانلود و نصب فوری نرم افزار خیریه برای شما امکان پذیر است.
این برنامه برای مدیریت موسسات خیریه می باشد و یک نرم افزار حسابداری،اتوماسیون اداری،مدیریت خیرین،مدیریت مددجویان،پرونده های پزشکی مددجویان،مدیریت صندوق صدقات،مدیریت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و غیره می باشد.

دانلود نرم افزار خیریه

جزییات نرم افزار


بهترین عینک فروشی ها به ترتیب ستاره در سایت عینک روز
فروشگاه
فروشگاه راین اپتیک
اصفهان
فروشگاه
عینک آفتابی
بجنورد
09338978787
فروشگاه
عینک طبی عینک دودی
بجنورد
09303171617
فروشگاه
عینک طبی
مشهد
09159965268
فروشگاه
عینک طبی برن جینز کلاب کاوردار
مشهد
09157091329
فروشگاه
عینک آفتابی و طبی شرکت صدرا و سایر شرکت ها
بوشهر
09127747701


اگر شما هم به کار خرید و فروش عینک و مشاغل مرتبط مشغول هستید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «عینک روز» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن فروشنده های عینک به ترتیب ستاره در سایت عینک روز